لوله های ژل آمپلیفین پی آر پی وین طب از یک ژل اختصاصی استفاده می کند که برای جذب غلظت بالایی از پلاکت ها در زمان پردازش کوتاه طراحی شده است و مزایای بالینی را برای بیماران به ارمغان می آورد و در عین حال عملکرد بالینی را با ارائه طیف وسیع تری از درمان های احیا کننده به بیماران خود کارآمدتر می کند. بازار نوظهور و وسیع پزشکی احیا کننده در آمریکای شمالی.

لوله پی ار پی یک درمان ترمیمی است که به ارائه دهندگان اجازه می دهد تا از طریق سانتریفیوژ خون بیمار به فاکتورهای رشد طبیعی بیمار دسترسی پیدا کنند تا گلبول های قرمز و سفید خون را جدا کرده و پلاکت ها را متمرکز کنند.
پت آلتاویلا، مدیر اجرایی وین طب، گفت: «ما با راه‌اندازی لوله ژل پی ار پی 30 میلی‌لیتری بر پلتفرم پی ار پی خود بنا می‌کنیم، بنابراین هم بیماران و هم ارائه دهندگان بهترین ارزش را هنگام انجام یا دریافت درمان پی ار پی انتخابی خود خواهند داشت.» "تعهد ما به ارائه بهترین محصولات در روش های زیبایی ترمیمی و بیماران قوی تر از همیشه است، زیرا همچنان به یافتن راه های جدیدی برای بهینه سازی مجموعه درمان های زیبایی با حداقل تهاجم و تاثیر بالا ادامه می دهیم.
در دسترس بودن لوله ژل پی ار پی 30 میلی‌لیتری وین طب به طور مستقیم به تقاضای رو به رشد پزشکان و بیماران آنها برای گرفتن حجم بالاتری از لوله پی ار پی برای کاربردهای بالینی مختلف می‌پردازد. به عنوان بخشی از پلت فرم لوله پی ار پی، لوله های ژل 30 میلی لیتری جدید پی ار پی با حجم بیشتری را ارائه می دهند و در عین حال ویژگی های کلیدی را که تمرین ها انتظار می رود حفظ می کنند: راندمان تمرین با زمان پردازش کوتاه 10 دقیقه، توانایی جذب غلظت بالای پلاکت ها و یک محصول ایمن و موثر که توسط FDA تایید شده است.
برای آگاهی از قیمت لوله پی ار پی ما را دنبال نمایید.